A webhely a cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket. A webhely használatával elfogadja a cookie-k használatát
Menü
Ön itt jár: > >

ÁSZF

Gyorsgombok: FizetésimódokKiszállítás | Kedvezményrendszer | Garancia | Elállási jog  | ÁSZF letöltése PDF formátumban

 


Általános Szerződési Feltételek

A  Fair-Trade Dental Kft. által üzemeltetett Keverőcsőr Webáruház használatához


Mivel minden ÁSZF tldr, ezért a legfontosabb tudnivalókat itt az elején pontokba foglaltuk:

 
  1. Minimális rendelési érték: 3.000 Ft.
  2. A vásárlás regisztrációhoz kötött.
  3. A webáruház elsősorban a fogászati szakma számára készült, de magánszemélyeket is kiszolgálunk.
  4. A kedvezményes árakat csak webáruházas vásárlás esetén tudjuk biztosítani, telefonos rendelés esetén nem.
  5. Átvételi Pontunkon a webáruházban előre megrendelt áruk átvételére és kifizetésére van lehetőség, valamint megtekintheti, kipróbálhatja termékeinket.
  6. A 13 óráig leadott rendelések következő munkanapon kiszállításra kerülnek a raktárkészlet erejéig.
  7. Végfelhasználóknak egész Magyarország területén bruttó 20.000 Ft-ot elérő rendelés esetén a szállítás díjtalan! 20.000 Ft alatti rendelés esetén 890 Ft.  
  8. Banki előreutalás esetén a számla kiegyenlítését követően áll módunkban teljesíteni a megrendelést.
  9. Bankkártyás fizetésre webáruházunkban, GLS futárnál és bizonyos átvételi pontokon van lehetőség.
  10. A díjbekérős vagy a személyes átvételt megjelölő rendeléseket 5 munkanapig tartjuk fent
  11. A következő fizetési módok közül választhat: bankkártyás fizetés, utánvét (készpénz vagy bankkártya), készpénzes vagy bankkártyás fizetés átvételi pontunkon, banki előreutalás, PayPal. A fizetésnek a teljesítés előtt vagy azzal egyidejűleg meg kell történnie.
  12. A magánszemélyeknek a törvény által biztosított elállás jogát webáruházunk kiterjeszti jogi személyekre is. A jogszabályban megszabott 14 nap helyett 28 napig az átvételt követően. A termék visszajuttatásának költsége a vevőt terheli.
  13. A vásárlástól számított 90 napon belül a bontatlan és sérülésmentes csomagolású termék vételárát levásárolhatja nálunk.
  14. Téves utalás (túlfizetés) esetén átvételi pontunkon készpénzben, levonások nélkül megkaphatja a túlfizetés értékét. Amennyiben visszautalást igényel, a felmerülő banki költségekre 500 Ft-os adminisztratív díjat számolhatunk fel.
  15. Garanciális ügyintézés esetén a termék visszajuttatása a vevőt terheli. Amennyiben a bevizsgálás eredménye bizonyítja, hogy a garanciális igény jogos, szervizeljük a terméket. Abban az esetben, ha erre nincs lehetőség cseréljük a hibás terméket. Ezekben az esetekben a visszaküldés postaköltségét megtérítjük. Kizárólag az alapdíj és az ajánlott küldemény díjának visszatérítésére van mód. További extra szolgáltatás költségét nem áll módunkban megtéríteni.
 

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a  Fair-Trade Dental Kft. a Keverocsor.hu webáruház üzemeltetője (továbbiakban: Eladó) és a kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Vevő) jogait és kötelezettségeit tartalmazza, illetve a webáruház  használatának feltételeit az alábbiak szerint: 

A Webáruház címe: www.keverocsor.hu

WEBÁRUHÁZ ÜZEMELTETŐJÉNEK ADATAI

Cégnév: Fair-Trade Dental Kft.

Szolgáltató székhelye: 2094 Nagykovácsi, Károli Gáspár utca 10.
Átvételi pont címe: 1078 Budapest, István utca 45.
Nyitva tartás: Hétfőtől-Péntekig: 8:00-16:00-ig
Nyilvántartást vezető cégbíróság:  Pest Megyei Bíróság Cégbírósága 
Cégjegyzékszám: 13-09-163952
Adószám: 24335296-2-13

Képviselő: Dr. Handa Tibor, ügyvezető

Tel: 06-1-792-7332 (8.00-16.00, normál díjszabású)
Fax: 06-1-792-7344

Honlap: www.keverocsor.hu
E-mail cím: 
info@keverocsor.hu

Adatkezelési nyilvántartási szám:  NAIH-63924/2013  

Tárhelyszolgáltató neve:
ShopRenter.hu Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Tárhelyszolgáltató székhelye: 4028 Debrecen, Kassai út 129.
Tárhelyszolgáltató e-mail címe: info@shoprenter.hu
Ügyfélszolgálat elérhetősége: +36313111048

1. Általános tudnivalók

Az általános szerződési feltételek elfogadása
A regisztráció, illetve vásárlás során (mindkét esetben) a vevő, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház  (Eladó) felhasználója (Vevő) között.

Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem. 

Az adásvételi szerződés létrejötte

  1. Ha a felhasználó (Vevő) megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató (Eladó) a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a Vevő és a Eladó között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.) 
     
  2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak. 
     
  3. A szerződés magyar nyelven jön létre, melyet a Webáruház elektronikus formában automatikusan tárol. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja. 

A termék lényeges tulajdonságai
A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain vagy kipróbálhatják Átvevő Pontunkon, továbbá kiállításokon a Keverőcsőr standjánál.

Vásárlási feltételek
Elsősorban végfelhasználóknak (fogorvos, dentálhigiénikus, fogtechnikus stb.) szól a webáruházunk! Amennyiben fogászati kereskedőként (viszonteladóként) szeretne vásárolni, kérjük, regisztráljon webáruházunkba, majd vegye fel velünk a kapcsolatot a kedvezmények elérése érdekében Más (jogi) személyektől érkező regisztrációt és rendelést a működtetőnek jogában áll visszautasítani! A díjbekérős vagy a személyes átvételt megjelölő rendeléseket 5 munkanapig tartjuk fent. Amennyiben nem történik meg a tranzakció, töröljük a rendelést!

Minimális rendelési érték: 3.000 Ft.

Forgalmazott termékeink listaárát a kép alatt vagy tőle jobbra találja, mely tartalmazza a 27%-os ÁFÁ-t is! A termék beazonosítását segíti a termékek elnevezése, képe és cikkszáma. Rendelhetőséget és vásárolhatóságot a raktár állapotból tudja megítélni. Amennyiben kifutó terméket vásárolna, de az nem elérhető, sajnos nem tehető a kosárba (a jövőben sem kerülnek megrendelésre). A listaárakra vonatkozó kedvezményeinket a Kedvezmények menüpontban találja.

Ha webshopon rendel, kedvezőbb feltételek várják, mintha telefonon vagy e-mailben rendelne. Az akciós árakat csak webshopos vásárlás esetén tudjuk biztosítani.

További információk a kedvezményekről: keverocsor.hu/kedvezmenyek

2. A megrendelés rögzítésének lépései,
adatbeviteli hibák javításának lehetőségei

A megrendelés lépései

A regisztráció menete
A webáruházban történő vásárlás regisztrációhoz kötött. Az alábbi adatokat kell a Felhasználónak (Vevőnek) megadnia: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő a szállítási cím, illetve egy jelszó megadása is szükséges. A sikeres regisztrációról a Felhasználó (Vevő) e-mailben és a honlapon tájékozódhat. A Felhasználó (Vevő) a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a Szolgáltatótó (Eladótól), ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia.

A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó (Vevő) felelős. A Felhasználó (Vevő) felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a Szolgáltatónak (Eladó) bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a Felhasználó (Vevő) korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folytatható. 

A termék kiválasztása, a kosár használata, a megrendelés összeállítása
A Vevőnek lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A Vevő a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelésének helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A megrendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, s amennyiben úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra.

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (futárszolgálat , csomagpont vagy személyes átvétel), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki előreutalás, fizetés a helyszínen bankkártyával mobil pos terminálon, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható.  Végfelhasználóknak 20.000 Ft-ot elérő rendeléskor nincs szállítási költség Magyarországi kiszállítási cím esetén.  

Ha internetes áruházban valamely áru mellett nyilvánvalóan hibás ár jelenik meg, pl. ha általában kapható és általánosan ismert termékről van szó, és ez az ár különbözik a megszokott ártól, vagy pedig ha rendszerhiba folytán „0 Ft-os“ ár jelenik meg az áru mellett, az eladó nem köteles a hibásan feltüntetett áron leszállítani az árut, de felkínálhatja a Vevőnek az áru rendes áron történő kézbesítését.

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 1 munkanapon belül megtörténik.

Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége. A Kosár oldalra visszalépve megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelésének helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. Szállítási, számlázási adatokat, fizetés és az átvétel módját a Pénztár oldalon tudja beállítani és módosítani.

A megrendelés visszaigazolása
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.


Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki előreutalásra, bankkártyás fizetésre (online is!), személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben vagy bankkártyával (ha mód van rá) a küldemény kézbesítőjének.

További részletes információk:  keverocsor.hu/fizetesimodok

 

3. A megrendelések teljesítésével,

szállítási díjával, fizetés módjával kapcsolatos információk

 

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása GLS futárszolgálattal történik. Ha egy rendelés munkanap 13 óráig beérkezik és minden termék van raktáron banki előreutalásos megrendelés kivételével a GLS másnapra kiszállítja. Amennyiben bizonyos Akciós időszakokban ez nem  lehetséges,  a pénztár oldalon jelezzük.  A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a GLS által kiküldött visszaigazoló e-mailben található kódokkal a csomagom.hu weboldalon.

Szállítási módok:  GLS futárszolgálat, GLS Csomagpontok,  Személyes átvétel

Kiszállítási idő: összes raktáron lévő termékünknél 24-48 óra, kivéve a raktáron nem lévő kézidaraboknál és kisgépeknél átlagosan 1-4 hét!

Egész Magyarország területén bruttó 20.000 Ft-ot elérő rendelés esetén a szállítás díjtalan! 
20.000 Ft alatti rendelés esetén pedig GLS futárral 890 Ft 
(az 
EU országok díjait itt találja:
fairtradedental.com/deliverycost)

A GLS utánvét 500.000 ft-os rendelésig lehetséges. Ha a szállítást nem tudjuk egy alkalommal megoldani, a többi szállítás a mi (Eladó) költségünk. 

A Vevő köteles a kiszállítás/átvétel időpontjában a szállítási kiszerelést (bontatlan gyári csomagolás) tételesen ellenőrizni és hiánytalan mennyiségi teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően mennyiségre vonatkozó reklamációkat az Eladó nem fogad el.

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Lehetséges fizetési módok

  1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)

  2. Banki átutalás (előreutalás)

  3. Bankkártyás fizetés: webáruházban, futárnál, átvevőponton

  4. PayPal

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Kapcsolat" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására. A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor

Téves teljesítés (Túlfizetés)
Ha a Vevő a rendelt áru ellenértékénél többet fizet az Eladónak (akár többféle fizetési módokon is), akkor a kialakult túlfizetés értékét Eladó visszautalja a Vevő által  megadott számlaszámra, de az Eladónak jogában áll felmerülő költségekre 500 Ft-os adminisztratív díjat felszámolni . Ha ezt Vevő nem szeretné, akkor be kell fáradnia átvételi pontunkra nyitvatartási időben (H-P: 8-16 óra) és készpénzben, levonások nélkül megkaphatja a túlfizetés értékét.

4. Elállás, garanciális
és panaszkezelési tudnivalók

A termék visszaküldése
28 napon belüli elállási jog érvényesítése esetén a terméket eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. Ha terméke(ke)t kifejezetten a vevő kérésére rendeltük meg és a vevő a terméket előtte megtekintette a elállási jogával nem élhet!

Figyelem! Az elállás joga nem a termék 28 napos ingyenes használatát biztosítja, hanem a termék kipróbálásának a lehetőségét. Ha a termék használata miatt a termék veszít az értékéből, azért a vevő felelősséggel tartozik!

A vásárlástól számított 90 napon belül a bontatlan és sérülésmentes csomagolású termék vételárát levásárolhatja nálunk.

Elállási jog
A vevő (a szerződéstől 28 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni. A termék visszajuttatásának költsége a vevőt terheli.

Az elállási jogot webáruházunkban nemcsak a magánszemélyek,
hanem a cégek is érvényesíthetik!


A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kár megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.


Elállási nyilatkozatminta
(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza
e-mailben, postán vagy faxon)


Címzett: Fair-Trade Dental Kft.
Alulírott …………..    kijelentem, hogy gyakorlom  elállási  jogomat  az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Vásárlás/Átvétel időpontja:
A vevő  neve:
A vevő címe:
A vevő  aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt:


Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia!

Garancia (jótállás)

Az Eladó  termékeire vonatkozóan a Polgári törvénykönyv és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.

A jótállási idő a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek a Vevő részére történő átadásával, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja. Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek, melyekre a jogszabály egy éves kötelező jótállási időtartalmat ír elő. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

Nem tartozik jótállás alá a hiba a vásárlás után a helytelen telepítésnek, rendeltetésellenes használatnak, idegen beavatkozásnak, szakszerűtlen kezelésnek, nem megfelelő kiegészítők, kellékek, adathordozók vagy szoftver alkalmazásának, helytelen tárolásnak, elemi kárnak, vagy egyéb külső tényezőnek, mint például szennyeződés, folyadéknak, áramingadozásnak tulajdonítható okokból keletkezett.

Figyelem! Amennyiben a vásárolt termék magyar nyelvű kezelési útmutatója kötelező karbantartást ír elő, ennek be nem tartása garancia megvonásával jár.

Ha a Vevő a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, az Eladó köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és az Vevő által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Vevő érdekeit kímélve kell elvégezni. Az Eladónak  törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt az Vevő a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Eladót terhelik.

Az Eladó jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Az Vevőt azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen.

Kellékszavatosság

A Vevő az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. A Vevő az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek.

A Vevő – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.
A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Eladóval. A Vevő közvetlenül az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vevő igazolja, hogy a terméket az Eladótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával).

Az Eladó csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája a

  • Vevő részére történő átadást követően keletkezett.

  • hiba oka az Vevőnek felróható okból keletkezett,

A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Vevő köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.


Termékszavatosság


A termék hibája esetén a Vevő– választása szerint –  kellékszavatossági jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. 

Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Vevő a gyártóval szemben érvényesítheti.
Termékszavatossági igényként az Vevől kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Vevőnek kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Vevő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a forgalmazóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős. 

A Vevő termékszavatossági igényét a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. 
(A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.)

A gyártó, forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: ,a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, illetve a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak, forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

Személyes bejelentés
A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Eladónál. Ekkor az Szolgáltató (Eladó) munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:

  • vevő nevét, címét, 

  • termék megnevezését, vételárát, 

  • vásárlás időpontját, 

  • hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását, 

  • vevő által érvényesíteni kívánt igényt, 

  • kifogás rendezésének módját. 

Ha a kifogás rendezésének módja a vevő igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.  A jegyzőkönyv másolatát a vevő átadja. 

Írásban történő bejelentés
A vevő bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét az Eladónak küldött levélben, vagy elektronikus levélben (
info@keverocsor.hu). 
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:

  • a vevő nevét, címét, 

  • a termék megnevezését, vételárát, 

  • a vásárlás időpontját, 

  • a hiba bejelentésének időpontját,

  • a hiba leírását,

  • a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt. 

5. Panaszügyintézés


Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek

A Vevő a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Ügyfélszolgálati Iroda címe: 1078 Budapest, István utca 45.
Nyitva tartás: Hétfőtől-Péntekig: 8:00-16:00-ig
Tel: 06-1-792-7332 (8.00-16.00, normál díjszabású)
Fax: 06-1-792-7344
Honlap: www.keverocsor.hu
E-mail cím: info@keverocsor.hu

  • Bejegyzés a vásárlók könyvébe: A vásárlók könyve az Eladó Átvevő pontján (ügyfélszolgálatán) elérhető. Az ide írott bejegyzésekre az Eladó 8 napon belül írásban válaszol.
  • A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással a termékkel vagy a szolgáltatást nyújtó munkavállalókkal szembeni panaszát

A szóbeli panaszt (Átvevő Ponton) a Szolgáltató (Eladó) azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi.

Ha a Vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor az Eladó a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy példányát a Vevőnek átadja. A telefonon közölt szóbeli panaszt az Eladó kötelezően egy egyedi azonosítószámmal látja el (Ezt a Vevővel is közli), ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Az Eladó az írásbeli panaszt a beérkezést követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

  • a vevő  neve, lakcíme,

  • a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,

  • a vevő panaszának részletes leírása, iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,

  • az eladó nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,

  • a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,

  • a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,

  • telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni. A panasz elutasítása esetén az eladó köteles a vevőt írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.

A tájékoztatásnak tartalmaznia kell:

  • az illetékes hatóság,

  • a vevő lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület

    • székhelyét,

    • telefonos és internetes elérhetőségét,

    • valamint levelezési címét.

  • A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.


Amennyiben az Eladó és a Vevő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a vevő számára:

  1. Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/

  2. Békéltető testületek:  A vevő eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél, illetve fordulhat az Eladó székhelye szerint (Pest megye) illetékes szakmai kamara mellett működő Békéltető Testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. Az Vevő lakóhelye (tartózkodási helye) alapján az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségeit a II.sz. mellékletben találja.

  3. Bírósági eljárás. Vevő jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.

  4. Online vitarendezési platform: Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a vevők az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján. A portálon Vevő és az Eladó, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.

 

Záró rendelkezések
 

A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
Az Eladó bármely ajánlata csak a készlet erejéig érvényes. Az Eladó szabadon megváltoztathat bármilyen árat vagy határidőt. A változás a Keverocsor.hu webáruházban történt megjelenítés időpontjától lép életbe.

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel
● a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”),
● az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény,
● a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet,
● az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet,
● a fogyasztó és a vállalkozás között szerződés részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet, valamint
● a fogyasztóvédelemről szóló1997. évi CLV. törvény
rendelkezéseire.

Budapest, 2018. január 25.

 

Mellékletek
 

I.sz. melléklet

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: abeck@pbkik.humbonyar@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.humariann.matyus@bkmkik.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: eva.toth@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: hkik@hkik.hu

 

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: szilvi@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8. III. emelet 331.
Telefonszám: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-474-7921
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
E-mail: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.
Telefonszám: 06-88-429-008
Fax: 06-88-412-150
E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

 
 

 


II. sz. melléklet

Adatkezelési tájékoztató

Adatkezelési nyilvántartási számunk: NAIH-63924/2013
(csak olyan cégeknek adják meg adataikat, akik NAIH regisztrációval rendelkeznek!)

Szolgáltató adatai:

Cégnév: Fair-Trade Dental Kft.
Tel: 06-1-792-7332 (8.00-16.00) 
Fax: 06-1-792-7344 

E-mail cím: info@keverocsor.hu
Szolgáltató székhelye: 2094 Nagykovácsi, Károli Gáspár utca 10.
Cégjegyzékszám: 13-09-163952, Adószám: 24335296-2-13

A tárhely-szolgáltató neve: ShopRenter.hu Kft.
A tárhely-szolgáltató címe: 4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304.
A tárhely-szolgáltató e-mail címe: 
info@shoprenter.hu
A tárhely-szolgáltató weboldala: 
www.shoprenter.hu


Adatvédelmi nyilatkozat
Az Ön által megadott adatokat  az Fair-Trade Dental Kft. kizárólag a megrendelés teljesítése, a rendelési feltételek későbbi bizonyítása, illetve hírlevél küldése céljából tárolja. Adatait harmadik fél részére nem adjuk át, kivéve, ha az a szerződés teljesítése érdekében alvállalkozónkként működik közre, pl. futárszolgálat, aki a Fair-Trade Dental Kft.-től kapott adatokat semmilyen formában nem jogosult felhasználni, tárolni, illetve harmadik fél részére továbbadni. Adatai kezelésekor a Személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII törvénynek megfelelően járunk el.

Az információk tulajdonjoga 
Kijelentjük, hogy az Fair-Trade Dental Kft. birtokolja az oldalainkon látható információkat. A
www.keverocsor.hu oldalainak tartalmát és a kialakítását nemzetközi és magyar törvények védik. Tilos továbbá a tőlünk származó információk, cikkek árusítása, bármilyen formában történő megváltoztatása és ismételt megjelentetése. A megjelent anyaggal kapcsolatos minden további jogunkat fenntartjuk, és szükség esetén akár bírósági úton is érvényesítjük. Aki a webáruházunkba regisztrálja magát, az adatvédelmi nyilatkozatunkat elfogadottnak tekinti, azzal egyetért.

Jelen weboldal a Google, Inc. ('Google') által nyújtott Google Analitika webanalitikai és Google Adwords Remarketing szolgáltatást használja. A Google Analitika 'sütiket' ('cookies'),  használ, melyek célja, hogy segítse a weboldal használatának elemzését, cookie-k segítségével, illetve a webhelyen korábban tett látogatása alapján külső szolgáltatók, közöttük a Google, internetes webhelyeken jelenítik meg a hirdetéseket a felhasználónak. A Google cookie-használatának leállítását a Google Hirdetési beállításaiban találja meg.

Keresés