x
A webhely a cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket. A webhely használatával elfogadja a cookie-k használatát
Menü
magyar
Hungarian hu
English en
Romanian ro
French fr
Ft

Okok, amiért nem vásárolna tőlünk

Megpróbáltunk összegyűjteni néhány példát, ami visszarettentheti önt attól, hogy kipróbálja szolgáltatásainkat. Először az okot láthatja, majd pedig az erre reflektáló válaszunkat ismerheti meg.

 

1.) Nem ismerem önöket, és bizalmatlan vagyok minden újjal szemben, már sokszor megégettem magam:

       Minden cég volt egyszer új, az öné is. Szerintünk nem sokat kockáztat, ha rendel, mert 28 napon belül indok  nélkül meggondolhatja magát és visszavásároljuk termékünket. Csak azt érheti pozitív csalódás, aki kipróbál új dolgokat is. Varietas delectat.

2.) Túl kevés a termékük és kicsi a választékuk:

     Valamit valamiért, cserébe sokkal jobb árakat kap, mint a 10-15 000 terméket forgalmazó cégeknél. Mi is bővítjük termékpalettánkat, de csak olyan anyagokkal, eszközökkel, ahol versenyképes árakat tudunk majd kínálni önnek. Nálunk a kézidarabokon és kisgépeken kívüli termékeket gyorsan (max. 72 óra ) önhöz juttatjuk, és csak azért nem teszünk fel weboldalunkra újakat, hogy 6-8 hétig várassuk vagy azzal a hírrel kelljen önt elkeserítenünk, hogy mégsem tudjuk beszerezni, amit megrendelt.

3.) Eddig egy kereskedőtől szereztem be mindent, és önöknél nem kapható az általam használt összes fogászati anyag:

     Nem kívánjuk, hogy váltsa le megszokott kereskedőjét. De amit nálunk jobb áron tud beszerezni, azt tőlünk vegye, amit nem talál nálunk azt továbbra is kérje a régi kereskedőjétől. Havi 15 perccel több munka és odafigyelés, viszont több tízezer forintot takaríthat meg cserébe.

4.) Nálam nem szempont az ár, nekem a minőség a legfontosabb:

    Megértjük, akkor kérje meg fogászati szakasszisztensét, hogy 1-2 db termékünkből rendeljen  ingyenes termékmintákat és ha produktumunk mégis megütné az ön minőségi elvárását, akkor nevezze ki őt a kapcsolattartónknak, rendeljen ő és amit ezzel spórol önnek azt adja neki. Szerintünk nincs az a szakasszisztens, aki ne örülne havi 1 órás plusz munkáért akár 20-30 000 Ft-os extra jövedelmnek.

5.) Ki fogja a kínai pocsék minőségű rotort az önöktől vásárolt turbinában kicserélni? /valós "bátor" felvetés volt "névtelen" dr. x-től, aki még egyetlen termékünket sem próbálta ki/

   Én is érzem néhány fogorvosban a bizalmatlanságot (ami önből is árad kedves dr x ) és azért is kezdtem el kereskedni fogorvos létemre, mert nem voltam elégedett az eddigi fogászati kereskedőkkel, szervízesekkel, gyártókkal. Sajnos sok bóvlit behoznak Ázsiából európai vállalkozások, de ne általánosítsunk! Mi 2 éve teszteljük a berendelt mintákat és csak amit én is hosszú távú használatra méltónak találok, azokat forgalmazzuk. Nem vagyunk restek és kínai munkatársammal személyesen felkerestük (és keressük) a színvonalas ázsiai gyártókat. Azon dolgozunk, hogy mire lejár az 1 éves cseregarancia minden termékünknél már tudjuk őket szervízelni is. Lehet köpködni az európai gyártóknak az ázsiaiakra, de tudomásul kell venni Ázsia a jelen és a jövő a fogászatban is! A világ fogászati anyag- és gépgyártásának elmúlt 20 éve arról szól hogyan szorulnak háttérbe a nyugat-európai és amerikai gyártók az ázsiaiakkal szemben. Előszőr az USA lépett réges régen és ott már túlnyomó részben csak kereskedelem zajlik, (főleg Dél-Koreával és Kínával gyártatnak). Aki nem lép lemarad.